Dragi učenici!

Nakon prijave na Google račun u desnom gornjem kutu među Googleovim aplikacijama pronađite „Učionica“. Odaberite aplikaciju i u desnom gornjem kutu odaberite „+“, zatim „pridruži se predmetu“, te će vas zatražiti unos koda. Unesite kod, svaki za svoj razred. Rok prijave je do ponedjeljka, 23.03.2020. jer ćemo tim putem nadalje na daljinu održavati nastavu umjesto preko web stranice Škole. Za ovaj tjedan zadaci su već zadani dolje niže u obavijesti.

Ukoliko imate kakvih pitanja i/ili nejasnoća slobodno me možete kontaktirati.

Kodovi su slijedeći:

  1. r. –  fyg2tjr
  2. r. –  dfy26ri
  3. r. –  vjfpm62
  4. r. –  7hjrgbn
  5. r. –  5iortup
  6. r. –  kyv23sa

Pozdrav svima! Natalija Švirtlich, prof.

Ovo su zadaci za ovaj tjedan i molim vas da ih riješite. To ćemo pregledati i provjeriti kada se vratite u školu na nastavu.

A za ubuduće vas molim, ako ne ovog tjedna, onda od idućeg, da imate gmail adresu, (može i od roditelja) tj. Google račun radi prijave na online platformu za učenje (Google classroom).

Ja ću vam na web stranicu škole dati upute za prijavu. Tako ću i od vas dobiti povratnu informaciju ili upit za odrađene zadatke.

Hvala svima na razumijevanju! Čuvajte svoje zdravlje i jedva čekam da se opet vidimo!

Natalija Švirtlich, prof i Matej Vuković, mag. mus.

 

1.razred

PRIMJERI ZA VJEŽBU RITMA  I INTONACIJE

-ritamski primjeri  (zadatke treba odrecitirati ritamskim slogovima)

Solfeggio 1, I. Golčić

str. 41., primjeri 150, 151, 154, 156.

-melodijsko ritamski primjeri (Dovoljno je proći primjere solmizacijom i abecedom na jednom tonu)

Solfeggio 1, I. Golčić

str. 21., primjeri 57 i 59

str. 33., primjer 121

str. 35., primjeri 127 i 131

TEORIJA GLAZBE

-Odredi zadane note

(oznaka B je za notu H prema drugoj metodi)

https://www.musictheory.net/exercises/note

https://www.musictheory.net/exercises/note-construction

 

2.razred

– pročitati 212. i 213. primjer u 3/2 i 4/2 mjeri ( sve što ne znate pogledajte u svoju ritamsku tabelu)

 

3.razred

– pročitati ritamske primjere na 47. stranici (221., 2222., 225., 226. primjer)

– riješiti zadane intervale silazno i uzlazno.

  1. a) uzlazno: 2 na d1, v.2 na e1,   m.3 na c1,    v.3 na d1,    č.4 na gis1,    č.5 na b1
  2. b) silazno: 2 na e2, v. 2 na c2,    m.3 na e2,    v.3 na f2,   č.4 na b1,    č.5 na fis2

 

4.razred

Transkripcija – prenošenje primjera iz jedne mjere u drugu, npr. iz 2/4 u 2/8 ili 2/2 mjeru (vidi 3. razred) 285. primjer prenijeti u 2/8 mjeru ili 2/2 mjeru

 

5.razred

Vježbati zadane primjere prima vista:

  • primjer na 101. stranici, 8. i 9. primjer na 102. stranici
  • Riješiti zadane intervale uzlazno i silazno:
  • a) uzlazno: č.4 na es1,    č.5 na b,    6 na fis1,    v. 6 na dis1,   m.7 na cis1,   v.7 na es1
  • b) silazno: č.4 na b1, č.5 na ges1,    6 na ces2,   v.6 na es2,   m.7 na cis2,   v.7 na gis2

 

6.razred

– napisati sve vrste ais mol u kajdanku : stupnjeve, polustepene, glavne kvintakorde i D7 u harm. ais – molu, vidi 102. i 103. stranicu

– pokušati otpjevati a – vista melodijsku vježbu na 103. stranici i vježbu zamišljana tonova na 104. stranici